łożysko F-234975.10SKL-AM FAG
  • Nowy
  • łożysko F-234975.10SKL-AM FAG
  • łożysko F-234975.10SKL-AM FAG
  • łożysko F-234975.10SKL-AM FAG
  • łożysko F-234975.10SKL-AM FAG

łożysko F-234975.10SKL-AM FAG

60F234975.10
Wymiary
31,75mm
73,025mm
29,37mm

Dostępne: 2szt.

Złóż zamówienie do godz. 13:00 a wyślemy je tego samego dnia!

Koszt wysyłki od 16zł

2024-10-14
492,00 zł brutto
400,00 zł netto
Ostatnie sztuki w magazynie
Szczegóły produktu
Średnica wewnętrzna
31,75
Średnica zewnętrzna
73,025
Szerokość
29,37
Uszczelnienie
Brak
Prowadzenie koszyka
Na elementach tocznych
Waga
0,531
Jakość części
O - oryginał z logo producenta pojazdu (OE)
Stan
Nowy
Typ samochodu
4x4/SUV, Autobusy, Niezdefiniowany, Samochody ciężarowe, Samochody dostawcze, Samochody kempingowe, Samochody osobowe

Specyficzne kody

ŁOŻYSKO KULKOWE SKOŚNE F-234975.10SKL-AM INA DWURZĘDOWE

Symbol:  F-234975.10SKL-AM INA

  • OE: F-234975.06, 7 516 323, 7 578 306, F-234975.10.SKL-AM, 7525256

Wymiary [mm]: 31,75x73,025x29,37

  • Średnica wewnętrzna [mm]: 31,750
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 73,025
  • Szerokość [mm]: 29,37

Opis: Łożysko kulkowe, skośne dwurzędowe

Producent: INA

Luz: Normalny

Uszczelnienie: Brak

Prowadzenie koszyka: Na elementach tocznych

Wykonanie koszyka: Kosz z tworzywa poliamidowego

Typowe zastosowanie: mechanizm różnicowy BMW (dyferencjał)

Łożyska kulkowe skośne dwurzędowe stosowane są w do przenoszenia znacznych obciążeń wzdłużnych w obu kierunkach,  obciążeń poprzecznych oraz obciążeń w postaci momentu działającego w osi łożyska. Jedno łożysko kulkowe skośne dwurzędowe pracuje tak, jak para łożysk kulkowych skośnych jednorzędowych w układzie „0”. Łożyska te są wykonywane z kątem działania 32°.

Łożysko kulkowe skośne ma w kierunku osiowym wzajemnie przesuniętą bieżnię na pierścieniu wewnętrznym i zewnętrznym. Może być dlatego obciążone promieniowo i osiowo, jednak siły osiowe mogą być przenoszone tylko w jednym kierunku. Są one nastawialne względem drugiego łożyska, które przejmuje obciążenie osiowe o przeciwnym zwrocie.